szombat, augusztus 19, 2017

Goerner és vegyeske

Tegnap elfelejtettem megemlíteni, hogy a szaunában volt mérleg is: pont 97 kg-ot mutatott. Azaz szépen tartom a 100 kg alatti testsúlyt. Nem is kell már nekem 115+ kg-osnak lennem. Fárasztó azt cipelgetni, no meg etetni :-)

Ma egész nap nem ment 16 °C fölé a hőmérséklet, no meg hajnal óta esik. De nem ám csepergősen, hanem ömlik. Azaz visszatért a hegyvidéki nyár. Még jó, hogy tegnap  - az itt már kánikulának számító 28 °C-ban - kimentünk a strandra.

A mai edzéske:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Görner-szemek:
    • (3G-3G)@24, 2 sorozat
    • (3G-3G)@32, 1 sorozat
    • létra (3-3-2)@40, összesen 15G-15G
  • 5x5-ös kupac
    • köteles bicepsz: 5x5x@40
    • evezés golyóval: 5x(5-5)@40, itt nem volt pihi, folyamatosan melóztam
    • extra lassú fekvőtámasz a golyók fülén: 5x5
  • Panelfarmer(@24-@24): 3x(54 lépcsőfok fel-le), folyamatos végrehajtás, pihi nincs!
  • GridX + nyújtások: 15 perc

Ennyike.
A @40-es Görnerben sikerült két 3-as létrát teljesíteni, de a harmadikban már csak a 2-es fokig léptem fel, mert úgy éreztem, ha a 3-as foknak is nekikezdek, tutkóra agyonüt a golyó :-)
A húzódzkodás kihagytam, a franc se akart a hideg esőbe kimenni, öreg vagyok én már ahhoz. Helyette volt egy kis 5x5-ös vegyes bazár. A fekvőtámaszt nagyon-nagyon lassan hajtottam végre, így már nem tűnt nagyon kevésnek az öt ismétlés. Sőt.
Panelfarmerrel zártam. Itt egyszuszra, megállás és golyóletétel nélkül toltam végig a három emeletet, mégpedig háromszor egymás után. A csuklyásom majd leszakadt a végére.

Jó kis edzés volt!

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: