szombat, augusztus 26, 2017

Dupla @24

Ma a duplagolyós nap, végig a két @24-es golyót maceráltam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Duplagolyós Görner + Köteles húzódzkodás(+@12): 5x(5G + 5)
  • Lábemelés függeszkedve fejhez: 3x10
  • Renegát evezés + Fekvőtámasz a golyók fülén: 3x(10-10)
  • Panel farmer + Szumó elemelés: 3x(54 lépcsőfok fel-le + 20)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A munkarész bőven belefért 60 percbe.
Nagyobb erőlködés nélkül tudom az 5G-t a két @24-es golyóval. Mindezt 5 sorozatban, húzódzkodással (ami ráadásul köteles + még lóg rajtam egy @12-es golyó is) vegyítve. Visszaolvasva, július elsején még komoly gondot okozott az 5x5G, ráadásul ott még húzódzkodás sem volt mellérakva. Most meg pikk-pakk letudtam. Ez örömteli. Legalábbis számomra. :-)

A fő részt egy kis hasizom követte, majd toltam még két szuperszettet, hogy az egyéb izomcsoportok is átdolgozásra kerüljenek. Persze, a Görner önmagában is teljes testet igénylő gyakorlatsor, de így éreztem kerek egésznek a mai edzést.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: