péntek, június 28, 2019

Létrák + 20

Késő délutáni edzés. Továbbra is meleg van (bár a tegnapihoz képest csökkent pár fokkal), de mára már a teremben sikerült megtalálni a légkondi indítógombját, így nagyon kellemes volt a levegő:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek + DuplaMP + Húzódzkodás: 3x(3x10 + 5 + 5), első körben @40 és 2x@20, második körben @44 és 2x@24, a harmadikban @48 és 2x@28, a húzódzkodás végig saját testsúlyos, összesen 90 lendítés, 15 mp és 15 húzonc
  • DuplaMP(@32-@32) létra + Húzódzkodás létra: 2x(3-5-6), a húzoncnál fokonként könnyítettem a súlyokon: @20, @12 és @8 volt a terhelés; az első létrában normál fogás, a másodikban párhuzamos fogás; összesen 28 mp és 28 húzódzkodás szűk 30 perc alatt
  • Egykezes evezés kézisúlyzóval: 2x(20-20)x45kg
  • Ferdepados nyomás kézisúlyzókkal: 2x20x(20kg-20kg)
  • Tricepsz csigán: 2x20, kötél és rúd
  • Bicepsz csigán: 2x20, kötél és rúd
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi showjellegű felöntés, tóban úszás, melegvizes punnyadás, váltó zuhany
Ennyike.
A felvezetésben lendítések, nyomások és húzonc. A fő rész duplagolyós MP és terheléses húzódzkodás, mindkettő létrában. Pár kiegészítő, izolált gyakorlatot raktam a végére. Ezeknél aránylag kis súlyt használtam, mert 20 ismétlés volt a cél. Jól le is fárasztottam a résztvevő izmokat. A felvezetésben lévő lendítések és a fő részben lévő nyomás és húzonc adta a teljes testes terhelést.
Edzés után szauna, pont odaértem egy felöntésre. Alig voltak, sőt, az egész szaunakomplexum szinte üres volt. Napozni már nem napoztam, mert lebukott a nap a hegyek mögé.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: