szombat, június 22, 2019

Újra edzés

A keddi túra és az azt követő talicskázás, terítés után ma éreztem úgy, hogy már ki tudok menni edzeni. A combfeszítők térd felőli része még mindig nagyon érzékeny, de már aránylag jól tudok lefelé is menni a lépcsőn :-). Bizony, az az 1350 méteres ereszkedő nagyon betett ennek a résznek.
A mai meló:
  • Bemelegítés, gimnasztika: 10 perc
  • Swingek + DuplaMP + Húzódzkodás: 3x(3x10 + 5 + 5), első körben @32 és 2x@20, második körben @36 és 2x@24, a harmadikban @40 és 2x@28, a húzódzkodás végig saját testsúlyos, összesen 90 lendítés, 15 mp és 15 húzonc
  • DuplaCP&MP (@32-@32) létra + Húzódzkodás FG-n (páros) létra: 3x(1-2-3), összesen 18 c&p, 18 mp és 36 húzódzkodás 30 perc alatt,
  • Egykezes evezés golyóval(@48): 2x(10-10)
  • Fekvőtámasz (emelt láb, állvány): 2x10
  • Bicepsz csigán kötéllel: 2x10
  • Tricepsz csigán kötéllel: 2x10
  • GridX + Nyújtások: 10 perc
  • Szauna: 1 környi kristályszauna, tóban úszás, a végén váltó zuhany
Ennyike.
A felvezetésben azért óvatosan kezdtem, a szokásos @40, @44, @48 hármas helyett @32, @36 és @40 volt a használt golyó. Abszolút nem éreztem a combfeszítők térd körüli részét, úgyhogy lehetett utána a fő részben a @32-es golyópárral melózni. A húzódzkodáshoz súlyt nem kötöttem fel, helyette a Fat Gripz volt a nehezítés. Három 3-as létrát toltam, létránként 10 perc volt a limit. Ez elég kényelmes tempó, de úgy voltam vele, hogy már az is ajándék, hogy a túra után tudok edzeni :-)
Néhány kiegészítő gyakorlat volt még a fő rész után, aztán szauna. Jó sokan voltak, ugyanis itt csütörtökön egy nagy vallási ünnep volt, így sokan egy négynapos hétvégét csináltak maguknak. Nem is ücsörögtem a meleg vízben, a tó után váltózuhany és jöttem haza.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: