hétfő, szeptember 13, 2021

5x5 - Vízszintesek

Ma 5x5-ös napot tartottam, nem sok időm volt:

  • Evezés golyóval@48 + Fekvőtámasz állványon: 5x(5-5 + 5)
  • Padlónyomás@32: 5x(5-5), minimális pihenők
  • Invertált evezés: 6x5, kétféle fogást váltogattam, minimális pihenők
  • Köteles bicepsz@36 + Gumiszalagos tricepsz letolás: 5x(5 + 15), a szabadon lógó szalag felénél fogtam rá
  • Fogáserő:
    • Tépésgyakorlás: 28-30 vegyes tépések (leselejtezett könyvek, füzetek)
    • Köteles függeszkedés 3x(25mp meló + 35 mp pihi)x(+@28)
    • Normál függeszkedés: (1,5 perc)x@28
Ennyike.
Jó kis gyakorlós nap, nem volt sok ismétlés, hamar sikerült lepörgetni. A köteles tricepsz helyett (nem szerette ma a könyököm) nagy ismétlésszámú tricepsz lenyomást végeztem. A kék gumiszalagot ráhurkoltam a húzódzkodóra, a szabadon lógó rész felénél ráfogtam és így végeztem a gyakorlatot. Az alsó végpontban maximálisan széttoltam és ráfeszítettem. Durva lett a 15 ismétlés. Nem is szoktam ilyen magas ismétlésszám tartományban melózni.

Holnap kedd.

Nincsenek megjegyzések: