vasárnap, szeptember 05, 2021

Mennyiségi - Vízszintesek

Továbbra is szép őszi idő, süt a nap, 20-22 fok kora délután, este persze gyorsan 10 fok alá hűl. A mai edzéske ismét egy mennyiségi meló:

  • Evezés golyóval súlylétrában + Fekvőtámasz állványon: három létra, minden 10 percben elkezdve
    • (5-5)x@32 + 5
    • (5-5)x@36 + 5
    • (5-5)x@40 + 5
    • (5-5)x@44 + 5
    • (5-5)x@48 + 5
    • Összesen 75-75 evezés és 75 fekvőtámasz szűk harminc perc alatt
  • Padlónyomás: 5x(5-5)x@32, minimális pihikkel
  • Köteles bicepsz: 5x5x@32, minimális pihikkel
  • Fogáserő:
    • Tépésgyakorlás: 14-16 könnyű tépés (mindenféle doboz, irattartó, papírkupac, stb.)
    • Normál függeszkedés 5x(40mp meló + 20 mp pihi)x(+@32)
Ennyike.
Az első gyakorlat adta a mai edzés gerincét: súlylétrás evezés, de minden létrafok után 5 mély és lassú fekvőtámasz állványon. Az evezésben a @32-es golyótól lépkedtem fel a @48-ig. Minden 10 percben kezdtem neki egy létrának. Az első olyan 7,5 perc, a második 8 perc, a harmadik 9,5 perc alatt lett meg, azaz egyre kevesebb idő maradt pihenni a 10 percből. Jó kis félórás meló volt.
Két 5x5-ös kupac követte, mindkettőben a @32-es golyóval melóztam. Ez egy biztonsági súly ezekben a gyakorlatokban, szépen meg is lettek az előírt ismétlések. Lehetett volna nagyobb golyóval is, de akkor vagy sokkal többet kellett volna pihenni a sorozatok között vagy nagyon erőlködősek lettek volna az utolsó sorozatok.
Fogáserővel fejeztem be, ha már úgyis a @32-es golyó volt használatban, akkor azt kötöttem ide is fel. Délelőtt az iratok között nagy selejtezést tartottunk, így papírkupacokat, irattartókat, dossziékat tépkedtem. Jó változatos volt, de nem nehéz.

Holnap hétfő.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia Sanyi! A köteles bicepszről majd felraknál egy videót? Kiváncsi lennék a technikára :)

Üdv:Jani a Majorról :)

Sanyi gyerek írta...

Okés!