kedd, szeptember 28, 2021

Súlylétrák - Vízszintesek

A mai meló:

  • Evezés golyóval súlylétrában: 5x(@36 + @40 + @44), három sorozat
  • Duplagolyós padlónyomás súlylétrában: 5x(2x@24 + 2x@28 + 2x@32), három sorozat
  • Invertált evezés: 3x10, háromféle fogással
  • Fekvőtámasz állványon: 3x10, maximális mélység, lent megtartva
  • Fogáserő:
    • Tépésgyakorlás: 26-28 közepes és nehéz tépések vegyesen (könyv, naptár, újságkupac)
    • Függeszkedés saját testsúly: egykezes 3x(30mp bal + 30mp jobb) + 90mp kétkezes
Ennyike.
Kis mennyiségi meló. Nagyon szűkre volt szabva az időm, ezért a bicepsz-tricepsz párost kihagytam. Az evezésben újítottam: először bal oldalon mentem végig az 5+5+5 ismétlésen, aztán kis pihi, majd jobb oldalon, aztán ismét kis pihi és így tovább. Sokkal gyorsabb így, mintha egy adott súllyal lett volna 5-5.
A padlónyomásban a súlylétra a @32-es párossal fejeződött be, azaz itt előrébb léptem, hiszen eddig a @28-as páros volt a befejező létrafok.
A tépésnél elég sok nehéz tépés is volt, ezért a függeszkedésben nem kötöttem fel súlyt.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: