péntek, szeptember 03, 2021

Mennyiségi - Függőlegesek

Még mindig süt a nap, nagyon frankó kora őszi idő. A mai edzéske:

  • BUP súlylétrák: (3-3)x@20 + (3-3)x@24 + (3-3)x@28; öt létra, összesen 45-45 BUP
  • Duplagolyós MP + Húzódzkodás gumiszalaggal: 10x(2x@24) + 10, három sorozat
  • Elemelés golyókkal + Térdemelés függeszkedve: 10x@48 + 10, három sorozat
  • Fogáserő:
    • Tépésgyakorlás: 10-12 nehéz tépés (egy vastag újságkupac)
    • FG-n függeszkedés FG-n (+@28): (25mp meló + 35 mp pihi), 5 sorozat
    • Normál függeszkedés (+@28): 1 perc
Ennyike.
A BUP-os súlylétrában csak három ismétlésekkel dolgoztam fokonként, majd minden létra három maximalista húzódzkodás. Így jó pörgős lett, hiszen az alacsony ismétlésszám nem fáraszt annyira. Persze emiatt öt létra kell, hogy a mennyiség meglegyen.
A második gyakorlatpár kis golyóval duplagolyós nyomás gumiszalagos húzódzkodással három sorozatban. A nyomásokban 10 ismétlésekkel dolgoztam, a húzoncnál pedig megleptem a kis testem a szalaggal, hiszen így itt is 10 ismétlést tudtam húzni, ami a szokásos 3-5 mennyiséghez képest igencsak ütős :-). Kíváncsi leszek, hogy milyen izomláz alakul ebből ki...
Három sorozat elemelés követte térdemeléssel párban, majd fogáserő. Tépkedtem és FG-n függeszkedtem, persze a @28-as golyóval. Már jó pár edzés óta ezzel melózom a @20-as golyó helyett, nagyon bejön.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: