csütörtök, szeptember 01, 2022

Mindenféle létrák

 Esős napok. A tegnapi edzés nem jött össze, de ma bepótoltam:

  • C&P + Húzódzkodás létra: 8-as mennyiségi létra (összevissza fokokkal) + 4 (hogy kerek legyen), összesen 40-40 felvétel és nyomás és 40 húzonc
  • Evezés kézisúlyzóval + Panel-Farmer:
    • (5-5)x45kg + (3x20lépcső)x(2x@20)
    • (10-10)x45kg + (3x20lépcső)x(2x@24)
    • (15-15)x45kg + (3x20lépcső)x(2x@28)
    • (20-20)x45kg + (3x20lépcső)x(2x@32)
  • Kalapácsos bicepsz (egyszerre) + Köteles letolás: 10 + 10, a bicepsznél 15kg, 17,5kg, 20kg, 22,5kg, a tricepsznél három laponként haladtam lefelé
  • Függeszkedés: egykezes 3x(30mp-30mp + 30mp pihi), normál 90mp
  • Szauna: hidegvizes punnyadás, 1 kör kristály, tóban úszás, melegvizes punnyadás, hidegvizes punnyadás
Ennyike.
A főgyakorlatban most egy magasabb létrát toltam felvétel és nyomás illetve húzódzkodásból. Annyi könnyítéssel, hogy váltogattam a magasabb és alacsonyabb létrafokokat.
A második páros evezés volt cipekedéssel. Az evezésben mennyiségi létra, a panel-farmerben pedig súlylétra, ráadásul három menetekkel, úgyhogy egyben egy durva kardió is.
A befejezés négy sorozatnyi bicepsz-tricepsz, de itt mindkettőben súlylétra, azaz sorozatonként nehezítettem.
Jóféle kis mozgolódás volt, jól esett utána a szaunás relax.

Kár, hogy nincs a teremben nagyobb kézisúlyzó. Rakható rudacska van (az is csak 30 mm ármérőjű), de ha 10 kg-os tárcsákat rakok rá, akkor nagyon nagy méretű lesz (nem lehet vele normálisan evezni), ha meg 5 kg-os tárcsákat, akkor nem fér rá annyi, amennyi kellene.
Jó lenne egy 50 kg-ost összerakni, ahhoz 5-5 darabnak kellene rámennie, de annyi tárcsa asszem nincs is, másrészt nem is fér rá (és persze pláne nem lehet a végére szorítót rakni). De azért következőleg letesztelem. Volt már, hogy összeraktam nagyobb kézisúlyzót, de a 10 kg-os tárcsák miatt nem volt jó vele evezni.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: