péntek, szeptember 30, 2022

Sokszor 5

5 ismétléses nap közepes intenzitással:

  • C&P és Húzódzkodás: 5-5 + 5, öt sorozat
  • C&P és Evezés kézisúlyzóval: 5-5 + (5-5)x58kg, öt sorozat
  • Francia rudas bicepsz + Rudas lenyomás csigán: 5x50kg + 5x(16-17 lap váltogatva), öt sorozat
  • Függeszkedés: egykezes 3x(40mp-40mp), normál 80mp
  • Szauna: hideg vizes punnyadás, 1 kör kristály, tóban úszás, hideg vizes punnyadás
Ennyike.
Klasszikus 5x5-ös nap, annyi csavarral, hogy a felvétel és nyomást két gyakorlaton keresztül is toltam, azaz összesen 10x5 C&P sikeredett. Az evezésben is maradtam 5 ismétléseknél. Az ucsó gyakorlat bicepsz-tricepsz. Ennél a párosnál sosem szoktam nagy intenzitást belevinni, hiszen az én edzéseimben sosem izolálok, azaz a kar mindenben benne van, ezért könnyű lenne túlterhelni. De egy kis célzott munka közepes terheléssel még hasznos is.

Holnap Helene Fischer, már gyűlik a nép. Sokan már ma megjöttek és délután irány a fürdő. Úgyhogy a melegvizet kihagytam, már nagyon sokan voltak. Fullon lesz a városka és maga a völgy is.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: