kedd, április 18, 2023

Mell, Panel-Farmer, RT

Ma már nem esett az eső, de felhőben ülünk. Igazából hideg sincs már, 12-14 fok, igazi hegyvidéki idő. Tetszik. Edzésügyileg kicsit megkavartam az eddigieket, a Smith-keretben való nyomás mellé lépcsős cipelést  raktam, érdekes párosítás:

  • Smith-keret + Panel-Farmer: 10x(5 nagy lap) + (2x20 lépcső fel-le)x(@40-@36), négy sorozat, előtte négy sorozat felvezetés kisebb terheléssel
  • Vízszintes mellnyomógép + Lehúzás csigán: 10x(14 lap) + 10x(+2 nagy lap), három sorozat
  • Rolling Thunder emelés és tartás: 5x(1-1)x80kg, 3x(15mp-15mp)x70kg
  • Függeszkedés: egykezes (10mp-10mp, 20mp-20mp, 30mp-30mp)x@20
  • Úszás a 25 méteres kinti uszodában: a szauna még felújítás alatt
Ennyike.
Alapvetően mellizom fókuszú edzés, mellé lihegtetős lépcső és lehúzás csigán. Aztán nyílt fogáserő Rolling Thunder emeléssel, tartással, majd kézisúlyzós függeszkedés.
Tegnap nagyon melegem lett az edzés utáni melegvizes ücsörgéstől, úgyhogy ma nem mentem bele, helyette a kinti úszómedencécskében úsztam. Ez egy 3 pályás, 20 méteres, és olyan 160 cm mély medence, itt ez az uszoda :-). Szerintem arra használják, hogy a gyerekek megtanuljanak úszni (az a pár, mert nincs kötelező úszásoktatás, csak aki úgy gondolja annak, azaz az egyik itt dolgozó megtanítja), amit aztán a tengerben (az osztrákok nagy részének a nyaralás az olasz tengerpartot jelenti) hasznosítanak.

Holnap csütörtök illetve péntek.

Nincsenek megjegyzések: