péntek, július 21, 2023

Hát, Kötél

Eső, vihar, napsütés. Meló utáni edzéske:

  • Csigás lehúzás: 2x10x(össszes kis lap), 5x(1, 2, 3, 4 nagy lap), felvezetés
  • Húzódzkodás: 3x(2, 3, 5) kétféle fogással, összesen 30 húzonc
  • Evezés rúddal: 5x(40kg, 50kg, ..., 120kg, majd vissza), folyamatos meló
  • Rázókötél(d=50mm, h=16 méter): 3x(4 gyakorlat 15mp meló + 25mp pihi)
  • Függeszkedés: egykezes 2x(40mp-40mp), normál 2x(80mp) kétféle fogással
  • Szauna: hidegvizes punnyadás, 1 kör kristály, hidegvizes punnyadás, melegvizes punnyadás
Ennyike.
Munka utáni edzés. A húzódzkodásban nagyon nehezen ment, elég is volt belőle 3 kis létra. Mentségemre legyen, hogy nem a szokott helyen húztam, más volt a fogás. Ezért sem lépcsőztem, mert nagyon messze kerültem a lépcsőtől, nem akartam állandóan átgyalogolni az egész termen és kerülgetni a többieket.
Rudas evezés következett, már jó régen volt. 40kg-ról lépkedtem 10 kg-os lépésekkel 120 kg-ig, majd vissza. Külön pihi nem volt köztük, csak amíg cserélgettem a tárcsákat.
A mai lihegtetős rázókötél volt, tök jól letudtam a szokásos adagot. Pedig ez is elég régen volt. Kis függeszkedés és irány a szauna.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: