péntek, július 14, 2023

Swing, Smith, Zárt fogás, WRoller

Tegnap 20 fok se volt, ma már 28, hétvégére 29-30 fokot jósolnak. Munkaügyileg szabadnap, így egy kényelmes edzést toltam:

  • Swingek + Lépcső (kettesével): 20 + 2x20 lépcső kettesével, öt sorozat, 8:35 alatt
  • Smith-keret + Panel-Farmer: 10x(5 nagy lap) + (2x20 lépcső)x(2x@32), öt sorozat, majd (amennyi megy, lent megállítva)x(4 nagy lap) 
  • Tartás rúddal: 170kg, 180kg, 190kg, 200kg, 2x(15mp)x180kg
  • Wrist Roller: (1 kifelé + 1 befelé)x(@40 + @36), három sorozat
  • Lábemelés függeszkedve: 3x15, minden percben kezdve, a maradék időben normál függeszkedés
  • Szauna: napozás, tóban úszás, 1 kör kristály, hidegvizes punnyadás
Ennyike.
A swing-lépcső párosban ismét nagyon jó időt mentem. A fő gyakorlatpár nyomás Smith-keretben és vele párban Panel-Farmer. Öt munkasorozat, inkább mennyiségi meló volt a nyomásban: maradtam 5 nagy lapnál. Zárt fogáserősítés követte, ismét felmentem 200 kg-ig. Aztán Wrist Roller, ami egy összetett alkar és csuklóerősítő gyakorlat. Három sorozat lábemeléssel (amit normál függeszkedéssel raktam össze) zártam a mai mini edzést és mentem a szaunába. Még sütött a nap, ezért napoztam egy jó 50 percet. 19:10 körül megy le a nap a környező hegyoldal mögé, úgyhogy itt addig süt.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: