hétfő, július 17, 2023

Hát, Nyílt fogás

Ez még tegnapi edzés:

  • Csigás lehúzás: 2x10x(össszes kis lap), 5x(1, 2, 3, 4 nagy lap), felvezetés
  • Húzódzkodás + Lépcsőzés: 4x(2, 3, 5) kétféle fogással, összesen 40 húzonc; minden sorozat után 2x20 lépcső kettesével, összesen 480 lépcső
  • Evezés negatív padon kézisúlyzóval: 5x5x(2x35 kg), 2x(amennyi megy)x(2x30kg)
  • Egykezes FG-s függeszkedés: 5x(10mp-10mp)
  • Normál FG-s függeszkedés: (30mp, 50mp, 40mp)x@40
  • Lábemelés függeszledve FG-n: 3x15
  • Szauna: hidegvizes punnyadás, 1 kör Cascadia - kongatós felöntés, hidegvizes punnyadás
Ennyike.
Munka utáni edzés. A húzódzkodásban nem kötöttem fel súlyt, négy kis létra volt. Vele párhuzamosan lépcsőzés. A pados evezésben már nem lépcsőztem, mert elég meleg volt a teremben.
A két hát jellegű gyakorlatkupac után FG-s meló volt. Simán hoztam öt sorozatban az egykezes 10mp-10mp-s függeszkedést. Ahhoz képest, hogy egy hónapja még nem bírtam magam megtartani csak 1-2 mp-ig pár alkalommal, elég gyorsan elértem a 10mp-t. Normál FG-s függeszkedéssel folytattam a @40-es golyót felkötve. Aztán lábemelés, de itt is az FG-n függtem.

Holnap (azaz ma) kedd.

Nincsenek megjegyzések: