szombat, december 09, 2023

Mini edzés

Igen melós nap, este tudtam kimenni. De a héten változtattak a nyitva tartáson, ezért 21 óra helyett csak 20-ig van terem. Én meg negyed nyolckor léptem be. Mást is váratlanul ért ez az új módi, még olyan srác is volt, aki háromnegyed nyolckor jött volna edzeni. Hiába.
Egy rövid bemelegítés után mini edzést tartottam:
  • Húzódzkodás + Lépcsőzés: 3x3 (háromféle fogás), 3x6 (szembe tenyér), minden sorozat után 2x20 lépcső kettesével
  • Húzódzkodás + Nyomás Smith gépen (lent megállított): 3x6 (normál fogás) + 6x(felvezetés), 3 sorozatban: 6 (párhuzamos fogás) + 6x(5 nagy lap)
  • Tartás rúddal hátul: 3x(20 mp)x140kg
  • Szauna: Kristály-szauna, tóban úszás
Ennyike.
Húzódzkodás, mellé felfűzve lépcső és nyomás. Összesen 63 húzonc. Kipróbáltam egy új, zárt fogást erősítő gyakorlatot. Eddig a test előtt tartottam, most mögötte, ehhez nem kell akkora súly. Váltogtani fogom az eddigi gyakorlattal.
Ennyi fért bele, zárt a terem. Maga a fürdő 22 óráig van nyitva, úgyhogy a szauna bőven belefért.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: