péntek, december 15, 2023

Snatch-Swing, Evezések, Húzonc, Kar, Fogáserő

Ez még tegnap esti edzés, csak nem volt érkezésem rögzíteni. Maradt a téli idő, bár napközben fagypont felett vagyunk, azaz a faluban kicsit olvad, de bőven van tartalék. No meg sokszor esik is hozzá.

  • Snatch@24: 20-20-15-15-10-10-5-5, összesen 100 ismétlés letétel nélkül (felvezetés)
  • Evezés padon kézisúlyzóval + Húzonc: 5x(2x20kg, 2x25kg, 2x30kg), 3x6x(2x37,5kg), 2x12x(2x30kg), az öt munkasorozat után 5 szembe tenyerű húzonc, összesen 25 húzódzkodás
  • RT emelés: (2-2)x(60kg, 70kg, 80kg), 3x(2-2)x85kg, (5-5)x80kg
  • Bicepsz rúddal + Rudas lenyomás csigán: 15x40kg + 15x(15 lap), három sorozat, minimális pihikkel
  • Függeszkedés: egykezes 45mp - 45mp, normál 90mp
  • Szauna: Kristály-szauna, tóban úszás
Ennyike.
A felvezetésben most a @24-es golyóval toltam le a 100 ismétlést. A pados evezésben felmentem 37,5 kg-ra, jó nehéz volt (igazából a 32,5 kg-os és a 35kg-os párt tartósan lefoglalta egy csapat srác, így nem volt más). A munkasorozatok után húzódzkodás, hogy teljes legyen a törődés.
Rolling Thunder követte (a jobb kisujjam időközben rendbe jött), majd egy nagy ismétlésszámú karprogram. Úgy voltam vele, hogy a kart nem terhelem nagy súlyokkal, úgyis minden edzésen kap.

A mai edzés pedig:
  • Swingek + Lépcsőzés: 20 + 2x20 lépcső kettesével, öt sorozat 7:25 alatt
  • Evezés FG-s rúddal: 5x90kg (közben a Smith gépen melegítettem a nyomásra)
  • Nyomás Smith gépen (lent megállított) + Panel-Farmer: (6-8)x(5 nagy lap) + (2x20 lépcső)x(2x@32), öt sorozat
  • Tartás rúddal hát mögött: 5x(10 mp)x150kg (jó nehéz volt, az FG-s meló azért adta az ívet)
  • Görgetés tenyéren rúddal: (4-6 ismétlés)x(100kg, 90kg, 80kg, 70kg, 70kg)
  • Szauna: 1 kör kristály, hidegvizes punnyadás
Ennyike.
A felvezesé ma lendítés lépcsővel, aztán fogáserős evezés. Közben már melegítettem a nyomásra, így amikor véget ért az evezés, azonnal tudtam váltani a Smith-gépen a munkasorozatokra (most nyolc ismétlésekre törekedtem, csak az utolsó sorozatban ment le hatra). Mellé lépcsős cipelés. A végén pedig zárt fogáserő.

Frankó két napos kis edzés, nagy súlyok, de azért lihegetős is volt, no meg fogáserő. A has viszont kimaradt.

Holnap szombat.

Nincsenek megjegyzések: