hétfő, december 20, 2010

Hétfői erő és swing

A 2. otthoni edzésnap:
  1. Bemelegítés

  2. Regan-kombó: @16-tal végezve

  3. "A 6. már aerobik!": 5 kör
      C&P (5-5)@40 - golyóletétel nélküli meló
      Húzódzkodás 5x(+@16) - folyamatos, frankó kivitelezés
      Rolling Thunder emelés (2-2)x(@48+2x@8) - ballal rá kellett segíteni
      Köteles bicepsz 5x@40 - úgyis nagyon régen volt

      Volt 3 bemelegítő sorozat is, arányosan kisebb golyókkal

  4. Swingek: 5x(@40x30mp + 30mp pihi + @48x30mp + 30mp pihi), összesen 100@40 + 100@48 10 perc alatt

  5. SMR
A C&P-ben már elég régen végeztem rendes 5x(5-5) ismétlést, ideje volt. Az elmúlt hetekben állandóan a @48-cal nyomultam, most szerencsére :) foglalt lett az RT által.

A húzódzkodásnál első körben 3x@24 volt, de éreztem, hogy ez ma tutira nem fog szabályosan végigmenni 5 körön keresztül, így lejjebb adtam @16-ra. Jó döntés volt.

Mostantól egy darabig nem rakom be az edzés gyakorlatai közé az RT-s emelést nagy terheléssel, mert
  • Macerás és nem is teljesen biztonságos rákötözgetni golyókat. A füleket féltem a lepattogzó festéktől.
  • Kicsi az emelés magassága, azaz a golyó füle + rövid kötél + az RT fogantyúja = hosszú, azaz mindössze 20-25cm jut a tényleges emelésre. Ez szerintem lóf@sz.
  • A fő ok: nagyon kíváncsi vagyok, hogy heti két Gyakorlás-napot tartva RT-tartással, hoz-e valami kézzelfogható eredményt. Adok neki három hónapot, aztán felmérem.

    A köteles bicepsz inkább csak mint érdekesség, de tetszett. Régebben rendszeresen végeztem, most az itthoni edzések során ismét felmelegítem kicsit.

    Az edzőterem munkában:

    Holnap Gyakorlás nap tépésekkel.
  • Nincsenek megjegyzések: