péntek, december 03, 2010

Gyakorlás 1

Tegnap este kártyatépés:

  • Két "piszkosfehér" magyar pakli egyszerre - kb. 15mp: ezt amúgy könnyű tépni, de azért 64 lap, az 64 lap.

    Volt még reklámkiadvány tépése is, van két hatalmas doboznyi brossúrám, füzetecském, amit megsemmisítés céljából kaptam. Azokból szoktam szemecskézni, betart jó pár hónapig, olyan sok (és sokféle) a cucc. Spórolok a kártyával :)

    Mivel ma nem jutottam ki edzeni, kárpótlásként gyakorlás napot tartottam:

  • Gripper és Húzódzkodás: 10 kör, óránként végrehajtva
      Gripper jobb kéz (5-10)xHG300 - mikor mennyi
      Gripper bal kéz 5xHG250 - ez mindig ennyi :)
      Húzódkodás 5 - saját testsúly, totál lógásból, semmi lendület
    Tegnap egész napos CoC volt soron, ma a HG-t nyűttem. Reggel határoztam el, hogy a rendszeres Gripperezés mellé mostantól rendszeresítem a a húzódzkodást is. Végül is egy fél perc alatt megvan, úgyhogy ennyi belefér az időmbe.
  • Nincsenek megjegyzések: