szerda, december 29, 2010

Csoportos edzés Albertnél + Szauna

Ma este - ez évben utoljára - Albert még tartott egy csoportos edzést. Kiscsoportos edzést. Sőt, inkább minicsoportos edzést: Albert, a rendszeresen járó fiatal srác és én. Hárman voltunk, azaz a legkeményebb mag. Na, nem ömlengek itt, majd este... :)

Ma két @24-et vittem, mert Albert előre értesített, hogy ma az kellene (neki ott jelenleg a legnagyobb golyója egy @20). Így ezekkel ment a meló:
  1. Bemelegítés

  2. Swingek (mindenféle): 4x20x@24, kis pihikkel

  3. Duplagolyós lépcső: mindent két @24-gyel végeztem
      swing 10, kis pihi
      swing+felhúzás 10+10, kis pihi
      swing+felhúzás+4 ütemű (ugrás hátra, fekvőtámasz a füleken, vissza, felhúzás) 10+10+10, kis pihi
      swing+felhúzás+4 ütemű+medvejárás 10+10+10+(5 méter), kis pihi
      swing+felhúzás+4 ütemű+medvejárás 10+10+10+(5 méter), kis pihi
      swing+felhúzás+4 ütemű+medvejárás+renegát evezés 10+10+10+(5 méter)+(5-5), kis pihi
      swing+felhúzás+4 ütemű+medvejárás+renegát evezés 10+10+10+(5 méter)+(5-5), kis pihi

  4. TGU: (4-4)@24, komótosan végrehajtva, ez volt a pihi rész :)

  5. Swingek: 10x(30/30)x@24, ma kétkezes - (10-10) egykezes párosításban végeztem

  6. Nyújtás
Betti elfáradt az egész napos gyerekezésben, így ma én képviseltem a Szabó családot. Nem érheti szó a ház elejét, mert odatettem most is magam.

Egy jó darabig nem tudok mostantól menni, majd valamikor a tavaszi szünet környékén adódik megint lehetőség ezekre a csoportos edzésekre. Sajnálom is, mert jó úgy edzeni, hogy egyrészt előírják, hogy mit csinálj, másrészt mások a gyakorlatok, mint a saját edzés során, azaz olyanok is előtérbe kerülnek, amit ritkán szoktam végezni. Persze, addig akár még nyerhetek a lottón is...

Edzés után volt még három kör szauna tenyérdörzsikével, mert az edzőteremben van egy 8 személyes kis szauna is.
Most is jó idő volt, így ha nem lenne ilyen messze, akkor még akár át is költöznék oda a golyókkal: minden edzés után egy szanua: egy hét után olyan lennék, mint a mosogatórongy. :)

Holnap pihinap, valamilyen fürdővel.

Nincsenek megjegyzések: