szombat, december 25, 2010

GHRS-nap/2 és Kártyatépés

Eddig nagyon ügyes voltam kaja-ügyileg: nagyon mérsékelt sütifogyasztás, rengeteg hús, sok gyümölcs. És ma vagy 1,5l Light Cola. Nem bírtam megállni: általában, sőt, egyáltalán nem iszom ilyen löttyöket, de ha rászabadulok, akkor csak töltöm magamba :)

Ma gyakorlás nap, de egy rokonsági ebéd folytán csak 2 kupac (az is két részletben):

  • GHRS nap - 2 kupac (8 kör): 6x(CoC2,5-CoC2)-5-(20mp-20mp)@40-(6x180)

    Este kártyatépés:

  • Reklámanyagok tépése: Még mindig hüvelygombás, pedig nem szeretem, mert kör alakú és nylon borítós.
  • Két pakli Piatnik magyar (66 lap): Kissé erőtlen volt a dolog, olyan 35mp alatt lett meg
  • A félpaklik aprítása: Az egyiket 5, a másikat 6 részre sikerült tépni (33 lapos csomagok)


    A dupla magyar tépése nem ment olyan jól: az első két félfojtásos fogásban nem tudtam annyi erőt belevinni, mint amennyi épp a kezemben volt. Valszeg azért a 8 körös GHRS és a tegnapi edzés bejátszott. De annyi baj legyen, az önbizalmam csak tovább nőtt ezzel a tépéssel kapcsolatban: biztosan tudom, hogy el tudom tépni.

    A videó kissé sötét lett - egy gyengébb gépnek nappali világosság kell - és új helyre is raktam a gépet. Tanulság: már kezdetben is hátrébb kell állni, mert egy ideig én vagyok a fejnélküli lovas. :)

  • Nincsenek megjegyzések: