szerda, december 22, 2010

Csoportos edzés - Albert RKC

Ma végre már nem kellett este melóznom, a gyerekeket is el tudtuk helyezni 2 órára, így Bettivel együtt mentünk Papp Albert RKC csoportos edzésére.
Szinte már családias jellegű volt, mert Alberten kívül csak hárman voltunk: Betti, egy srác - akin látszik hogy komolyan veszi a dolgokat - és én.

19C volt a teremben, ami meglepett, mert azt hittem, hogy az X-treme Fitness is egy jégbarlang, mint a Jaga. Mondjuk most kint is 6-8C van, de azért szöget ütött a fejembe a dolog. Jövő héten hidegebbet mond és mivel remélhetőleg akkor sem kell este melóznom, így Bettit elkísérem majd megint: nézem a fokot... Még az is lehet, hogy átcuccolok oda, de ezt gondos terepszemle fogja megelőzni :)

Az edzés nagyon frankó, pörgős volt. Most is vittem a kedvenc fekete @24-es golyómat, végig azzal melóztam:
  1. Bemelegítés

  2. Swingek (mindenféle): 4x20, kis pihikkel
  3. Egykezes swing + Snatch: 1-1-2-2-3-3, 1-1-2-2-3-3-4-4, 1-1-2-2-3-3-4-4-5-5

  4. Egykezes swing + Clean + Snatch: 3x(bal-jobb 1-1-1), majd 4x, végül 5x
  5. Egykezes swing + Clean + MP: 3x(bal-jobb 1-1-1), majd 4x, végül 5x
  6. Egykezes swing + Clean + Guggolás: 3x(bal-jobb 1-1-1), majd 4x, végül 5x

  7. TGU: mindkét oldalra 3-3, 2-2, 1-1, szinte folyamatosan végrehajtva

  8. Swingek: 10x(30/30), a végrehajtás módja ránk volt bízva. Én kétkezes - egykezes bal - egykezes jobb hármasban végeztem, az utolsó sorozatban pedig 8-8 snatch pörgött le.

  9. Nyújtás
Jó kis edzés volt, kellemesen el is fáradtam. Egy rakás Jagással találkoztam, mindenki a Jagabeli hidegre panaszkodott. Ezek szerint nemcsak én vagyok ilyen kis nyüzüge, hanem sokan vagyunk nyüzügék...

Holnap pihinap.

Nincsenek megjegyzések: