hétfő, december 06, 2010

Gyakorlás 2 + Masszázs

Sajnos nemcsak a tegnapi uszoda, hanem a mai edzés is kimaradt. Meló és meló. Ez van. Helyette ma egész napos gyakorlást tartottam:

  • Gripper és Húzódzkodás: 12 kör, óránként végrehajtva
      Gripper jobb kéz 6x CoC2,5 - utolsó körben 15(!) koccig
      Gripper bal kéz 6x CoC1,5 - utolsó körben 15(!) koccig
      Húzódkodás 5 - saját testsúly, totál lógásból, semmi lendület
    Ballal már kinőttem a CoC1,5-et, a 2,5 túl nehéz, 2 meg nincs. Amikor a HG200-at elcseréltem (kis ráfizetéssel) a CoC1,5-re, akkor ballal csak egyszer tudtam koccig nyomni.

    Este - meló után - kártyatépés és prospektus-rongálás:

  • OPTI használt francia kártya tépése: háromszor is rá kellett mozdulni félfojtóval :)
  • Olcsó, kínai, új francia kártya tépése és negyedelése: gyatra minőségű papír
  • Konfetti az összesből (volt még félpakli magyar is)
  • Ismeretterjesztő füzetecskék aprítása: a füzetecskék egyenként 35 oldalasak, kettesével szoktam őket nyűni. Ma 4 múlt ki. Nehéz tépni, mert nagyon csúszós, fényes papírból vannak: prosztatás cucc...



  • Teljes testmasszázs Bettitől: Nagyon jól esett! Tök jó, hogy van itthon egy masszőr masszázságyastól

    Holnap edzés!
  • 2 megjegyzés:

    Nagy Laci írta...

    Esetleg egy gripper csere nem érdekel?Van egy CoC2 amit szívesen elcserélnék a CoC1,5-re!A gripper szinte új ,mert még egyszer sem tudtam összenyomni.Itt az email címem ha esetleg érdekel :nagy.l@mailbox.hu

    Sanyi, akivel lehet egyezkedni írta...

    Ok, ment az emil!