hétfő, december 13, 2010

Dupla magyar = Cél = Pipa!

Ha hétfő, akkor meló, edzés helyett... Sebaj, holnap is nap lesz.
Délben kártyatépés:

  • 1 pakli ProPoker: bemutató jelleggel, pikk-pakk
  • Két pakli Piatnik magyar - 66lap: biztosan 20mp alatt, de ezt csak a rámozdulásokból kalkuláltam utólag, mert nem mértem
  • A 4 félpakli magyar negyedelése, aztán konfetti
  • Ismeretterjesztő füzetecskék tépése: 2x(35lap+35lap) félpakli méretre

    A francia a szokott módi. Ez a belépő :)

    A két pakli magyar nagyon erőteljes, jó tépés volt: fordított fogással betépve, háromszor kellett rámozdulnom félfojtóval. Az ujjaimban ott volt az erő, ami a tépésvonal egyenletességében is látszik.
    Bő egy éves célom a két pakli magyar 20mp alatti tépése, ez bizony most már a megvalósulás kapujában van, sőt be is léptem azon a kapun.

    2010 februárjában téptem feljegyzetten két pakli Piatnik magyart egyszerre, akkor majd egy percig erőlködtem rajta.

    Egy eredményfelmérő videót fogok készíteni. Ideje már, mert 2009 március 15-e óta azért sokat fejlődtem ebben a rongálásban. De lehet, hogy a válság a kártyagyártókat is elérte és egyre gyatrább kartont használnak :)




    Rendelek is a Tacticalból 1-1 tucat Piatnik-os francia ProPoker-t és magyart, mert bizony ott a legolcsóbb ez a standardnak tekintett típus. Bettinek meg egy Knobble II-t. Ennyit a karácsonyról :)
  • Nincsenek megjegyzések: