csütörtök, május 03, 2012

Miskolci variáció (gyenge)

Holnap még kérdéses az edzéslehetőség, ezért mára egy könnyű napnak beillő összetett gyakorlatsort tűztem ki, amiben dominál a ballisztika:
  1. Bemelegítés

  2. Miskolc Challenge I.A szint - Variáció: 19:40-es idővel
      dupla Clean&Press @24-@24
      dupla Clean @24-@24
      dupla Swing @24-@24

      1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 ismétlések ebből a hármas kombinációból. Először mindhárom gyakorlatból el kell végezni az aktuális ismétlésszámot, aztán újrakezdődik a kör eggyel több ismétléssel, amíg el nem érjük a 10-10-10 ismétlést, azaz a végét.

  3. Wrist Roller: 3x2x(150cm)x@32, mindkét irányba feltekerve

  4. Hídtartás: 3x(60mp meló + 30mp pihi)

  5. SMR
A miskolci kihívásban Clean&Press-re cseréltem a dupla Snatch-et és felülről jöttem lefelé. Így az összidő rosszabb is lett, mint dupla snatch esetén, hiszen az egyetlen robbanékony mozdulat a felvétel és nyomás páros pedig egy sokkal nyugisabb mozdulatsor, ráadásul a nyomások előtt mindig tartottam is 1-2 mp-ig. Ja, meg gyenge is vagyok, mint a kánikulai hajnali harmat.

Egy kis fogáserő, majd törzserő a végén és kész is: lehet melózni :-(

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: