szombat, május 26, 2012

Ismerkedés és kerti munka

Ma kinti edzés, ahol közelebbi barátságba kerültem a hét elején odavitt két @36-os DD-s bellel:
  1. Bemelegítés

  2. Duplagolyós C&P-létra: (3-3-3-3-3 létra)x(@36-@36), összesen 30 ismétlés

  3. Farmerjárás: 4x(1,5 perc)x(@36-@36), szűk egy perc pihikkel

  4. Gripper-lejtő: jobb HG300, bal HG250; 10-10, 9-9, ... , 1-1

  5. Fű- és sövénynyírás - bő 1 óra: a szokásos levezetés :-)
Kipróbáltam már a @36-os golyópárral a dupla C&P-t. Szó nem érheti a ház elejét, mert frankón végigvittem az 5 db háromlépcsős létrát. Igaz a pihenőidőkkel nem foglalkoztam és nem is raktam közéjük húzódzkodást, hiszen végül is most először nyomtam ilyen nagy golyópárral: teljesen erre a gyakorlatra akartam összpontosítani. A bal oldal meg se nyikkant, remélem most már nem is fog.

A kerékforgatásról lebeszéltem magam, hiszen azért a hét elég jól sikerült edzésügyileg, feleslegesnek tartottam már a további terhelést: nem készülök én sehova, csak saját szórakoztatásomra edzem. Helyette farmer volt, majd gripper, most a könnyebbik párral. Elég volt az is.

A levezetés fűnyírás, sövénynyírással (ollóval, nem elektronyosan) fűszerezve.

Holnap vasárnap, kivételesen nyitásra megyek az usziba, mert aztán nem érek rá.

Nincsenek megjegyzések: