szerda, május 09, 2012

C&P létrácska és Snatch

Ma sem szakadtam bele az edzésbe és nem is bonyolítottam túl a dolgokat:
  1. Bemelegítés + SMR

  2. C&P-létra + PU-létra: (3-3-3 létra)x[@40 + (+@16)], összesen 18-18 C&P és 18 húzódzkodás

  3. Snatch: 10x(minden 2 percben 10-10 ismétlés, a többi idő pihi)x@32, összesen 200x@32 snatch 19 perc alatt

  4. Tépésgyakorlás: RTpia 9db (108) egyben, A4-es méretű magazin

  5. SMR
Három hete bizony a bal oldalon nemcsak a padlónyomás volt siralmas állapotban, de a @40-es C&P is már a megindításkor elvérzett. Na, ehhez képest azért ma már 3 db 3 lépcsős létrát nyomtam illetve próbából megnéztem a bal oldalon a padlónyomást is: 10 ismétlés. Mintha visszalopózna az erő a bal oldalba. De nem kiabálom el, mert még megijed és elszalad...
A nyomás-húzódzkodás páros után egy kényelmes tempójú 200 ismétléses snatch a @32-vel (azért a 9. és 10. kört már nem élveztem annyira) és már lehetett is tépkedni.

Egyelőre ezt nehéz napnak nyilvánítom, jobb híján :-)

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: