péntek, május 11, 2012

Pénteki közepes duplagolyókkal

Péntek kora esti edzéske, végig duplagolyókkal, de sehol nem szálltam el a terheléssel:
  1. Bemelegítés + SMR

  2. Duplagolyós erőkörök: 2 kör (@24-@24), majd 2 kör (@32-@32)
      Clean&Press - 5
      See-Saw Press - 5-5
      Clean - 5
      Szumó-elemelés - 5
      Renegát evezés - 5-5

  3. Dupla Clean létra: (3-3-3 létra)x(@40-@40), néhány létrafokban a tartó pozícióból jobb karral egy-egy MP volt a fűszer

  4. Dupla Swing: 10x[minden percben 15x(@24-@24), a perc többi része pihenő], 150 dupla swing 10 perc alatt

  5. Wrist Roller: 2x2x(150cm)x@32, mindkét irányba feltekerve

  6. SMR
Közepes terhelés erőügyileg, a végén swing és tekerés. A bal oldal jövöget, hiszen most már ment 5 dupla C&P, majd közvetlen utána 5-5 fűrészelős nyomás dupla @32-vel. Igaz csak két kört engedélyeztem, nehogy besüljön és oda legyen a pénteki örömöm. :-)

Hétvégén uszoda!

4 megjegyzés:

Zsolti írta...

Üdv,

drukkolok ám! Szerintem a probléma nem szervi, hanem idegrendszeri eredetű lehet.

Jó lesz ez...

- Zsolti

Sanyi, a kis kíváncsi-fáncsi írta...

Hali!

Igen szerintem is valami idegi eredetű lehet(ett remélem lassan jogos lesz a múlt idő) és a masszírozás illetve a visszavett/módosított terhelés rendbe hozza. No meg a kissé megemelt vitamin-kombó és a fekete nadálytő kenőcs.

Köszönöm, hogy figyelemmel kíséred mozgolódásaimat! Én is szoktalak olvasgatni és látom, hogy fejtetőn kopaszodsz :-)
Hány éve nyomja már hajhagymáidat, ha nem vagyok indiszkrét?

Zsolti írta...

Szia,

hasonló dolog történt Fekete Lacival is, értesültél róla? Az idegpályákat nehéz masszírozni, kenegetni...

Hehe, kopaszodom, és őszülök erősen. 34 éves vagyok. :)

Igen, kedvelem a bejegyzéseidet. Szeretem, ha valaki reflektál az edzéseire.

Üdv,

- Zsolti

Sanyi, a véleményező gyerek írta...

Igen, az idegpályákat nem is lehet, de az azokat nyomás alatt tartó görcsös izomrostokat azért bőven lehet.
Meg amúgy is, masszíroztatni jó: Éljen a lusták sportja!

Olvastam Fekete Laci esetét, bár szerintem ott már azért a kor és a rendszeres túlerőltetés játszhatott közre. (Meg valahogy vissza is kell vonulni, Ő biztos ezt az utat választotta)
Amúgy az egész az általa ivott(forgalmazott) zöld lötty reklámozására lyukadt ki: ez azért kissé visszás, eddig más embernek ismertem.