kedd, május 08, 2012

Gripper és Kerékpározás

Ma igencsak vegyesre sikerült a mozgásadag.

Kora délután volt egy kis szabad időm:
  • Gripper-lejtő: jobb CoC2.5, bal CoC2; 10-10, 9-9, ... , 1-1

    Kora este pedig kipróbáltam a tavaly ősszel átadott Szoboszló-Nagyhegyes kerékpárutat. Nagyon frankó kis út, a simaságát jól mutatja, hogy Gólyás előtt találkoztam egy szoboszlói sráccal, aki görkorcsolyázott rajta. Én csak kerékpároztam:
  • Szoboszló - Nagyhegyes - Szoboszló: 60 perc - 24km

    Pont egy óra volt, lépcsőháztól lépcsőházig, 5 perc pihivel Hegyesen. Kint tartottam a 28-30km/ó-t, bent a városban 20 körül mentem. (A kerékpárút jó hosszan a járdán van kijelölve a városban.) Nem vagyok egy nagy kerekező, a kerékpáromat sem pont erre találták ki, de változatosságnak mindenképp megfelel.
    Az út mellett még padok is vannak kitéve, mellettük kerékpártárolók. Szóval nagyon frankón kiépített út, igaz, hogy csak 12km, de legalább már van ennyi. Találkoztam profi és amatőr kerekezőkkel illetve néhány futóval is.

    Holnap szerda.
  • Nincsenek megjegyzések: