szombat, május 19, 2012

Traktorkerék és egyebek fűnyírással

Ma visszatért a jó idő és a meleg. A kerék forog és a fű újra nő:
  1. Bemelegítés

  2. Traktorkerék fordítás: 20x(kisebbik kerék)
  3. MP a lila gumikötéllel: 10-10

  4. Traktorkerék fordítás + Rövidített gumiszalagos (lila) MP: összesen 55 fordítás a nagy kerékkel és 55-55 MP a rövidített lila gumikötéllel, 10-(10-10), 9-(9-9), 8-(8-8), ... , 1-(1-1) bontásban

  5. Húzódzkodás + Fekvőtámasz gumiszalaggal (világoskék): 10-10, 9-9, 8-8, 7-7, 6-6, 5-5, 5-5, 5-5 bontásban

  6. Fűnyírás - bő 1 óra: ez meg a levezetés
A traktorkerekes-nyomásos kombó 20 perccel hamarabb megvolt, mint pár hete. Akkor bizony 50 percig is elszöszöltem vele (a bal oldalról hiányzott az erő a nyomásokhoz), most meg 30 perc alatt letudtam.
Így simán berakhattam mögé egy húzódzkodás-fekvőtámasz párost is, a fekvőtámaszok most is a szalaggal mentek, bár még a gyengébbik világoskékkel.

Elvitettem a két @36-os golyót is, így már lehet velük a szabadban melózni. Itthon úgysem használtam őket, valahogy jobb szeretem az Elite párokat. Így viszont tuti, hogy elő fogom venni ezt a DD-s párt. Már alig várom!

A levezetés fűnyírás :-)

Holnap vasárnap és uszodai kirándulás.

Nincsenek megjegyzések: