szombat, április 28, 2012

Traktorkerék és Fűnyírás

Nagy hirtelen ránk szakadt a nyár, így a délelőtti meló után irány Horány:
  1. Fűnyírás - 1/2 óra: ez volt a rávezetés

  2. Traktorkerék fordítás: 20x(kisebbik kerék)
  3. MP a lila gumikötéllel: 10-10

  4. Traktorkerék fordítás és gumiszalagos MP - 50 percnyi meló: összesen 55 fordítás a nagy kerékkel és 55-55 MP a rövidített lila gumikötéllel, 10-(10-10), 9-(9-9), 8-(8-8), ... , 1-(1-1) bontásban

  5. Fűnyírás - bő 2 óra: ez meg a levezetés
Bizony, ez a nap is eljött, amikor a nagy kerékkel folyamatos 10 fordítás, majd 9, 8, egészen 1-ig. Mellette a lila kötelet nyúztam, a nyomó kézzel átellenes lábbal beleléptem, a nyomó oldali lábbal meg ráálltam, így igenyösen meg lett rövidítve. Na ezt küldtem fel 2,5 méter magasra.
Jobbal sima ügy, ballal érdekes volt: sokszor simán teljesítettem a penzumot és volt olyan is, hogy szinte csak kettesével, mert nem ment több. Akkor pihi, majd ismét csak 2, amíg kész nem lett. Azaz egyszer bekapcsolódott minden, ami kell, egyszer meg kerestem a nyomó izmokat. Remélem, egyszer csak rálelek végre!

Összességében piszkosul elfáradtam, le is pirultam, hiába a jaaúú levegő...

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: