hétfő, április 16, 2012

Vegyeske (könnyű)

Vegyes ez-az:
  1. Bemelegítés + SMR

  2. Duplagolyós C&P-létra + PU-létra: (3-3-3 létra)x[(@32-@32) + (+@16)], a létrafokok közt kis pihikkel

  3. Snatch - letétel nélkül, egy kézcserével: (50-50)x@24, összesen 100 ismétlés, nyugodt tempó
  4. MP létra: (1-2-3-4-5)x@24, folyamatos meló
  5. Renegát evezés + Fekvőtámasz létrában: (1-2-3-4-5)x(@32-@32), folyamatos meló
  6. Swing (tabata-szerű): 10x(minden 30mp-ben 12 ismétlés, a többi idő pihi)x@40

  7. Tépésgyakorlás: RTpia 9db (108) egyben, A4-es méretű magazin

  8. SMR
A bal oldalon nincs erő, de most már rájöttem, hogy a karban nincs erő, ugyanis megnéztem már a padlónyomást. Ez egy elég izoláló gyakorlat. Na kérem, a @32-t egyszer sem bírtam kinyomni ballal. Miközben jobbal 20-nál meguntam.
De ez előjött a renegát-fekvőtámasz párosnál is, amikor a fekvőtámasznál éreztem, hogy a bal kar csak mímeli a mozgást. Közben persze se fájdalom, se húzódás, se semmi. Úgyhogy most egy darabig eltérek a megszokott ritmustól, a maihoz hasonló kis vegyeskéket edzek és mivel az idő is egyre jobb, valszeg forgatok néhányszor kereket is.

Ez van, remélem rájövök mi lehetett a gond. Addig is egy kis megnövelt ballisztika, hogy lehessen utánam kötni az ekét...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Azért ez a floor press teszt elég ijesztően hangzik, én legalábbis biztos jobban aggódnék.
Reméljük semmi komoly!

Sanyi, a nyugodt gyerek írta...

Ja, de mivel semmi fájdalom nincs, ezért egyelőre valamilyen helyi túlterhelésre gyanakszom: ezért is végzek sokféle, könnyebb gyakorlatot egy-két hétig aztán majd elválik.

Lehet egyébként valamilyen idegi eredetű gond is (a használt izmokat mozgató idegek), de az általában heveny fájdalommal, zsibbadással is jár 8különösen éjszaka), valamint a kéz fogásereje azonnal visszaesne. Ezek a tünetek meg nálam nincsenek. (Remélem nem is lesznek)

Úgyhogy egyelőre türelemmel viselem a helyzetet és figyelem magam.