péntek, április 27, 2012

Héron

Nem bírtam már ezt a tétlenséget, így reggelre egy összetett gyakorlatsorral megleptem magam:
  1. SMR + Bemelegítés

  2. Héron: @16, @24, @32, @32, @32 összesen 5 kör
      Snatch 10-10
      MP 5-5 (azért ez a snatch után ölég fogós)
      Clean 10-10
      Egykezes evezés 5-5
      Egykezes swing 10-10
      Padlónyomás 5-5

  3. Tépésgyakorlás: RTpia 8db (96) egyben, A4-es méretű magazin, itt is visszavettem kicsit

  4. Fej feletti tartás: 3x(bal 1 perc, jobb 1 perc)x@24, letétel nélkül

  5. SMR
A bal oldal alakul, az MP simán ment, a padlónyomásnál pedig már pont 5-öt bírtam belenyomni. Persze ez még messze van a régitől, se sebaj. Addig is kissé áthelyezem a hangsúlyt a nyomásokról a húzásokra. No meg a fűnyírásra...

2 megjegyzés:

Zsolti írta...

Welcome back Sir! :)

Sanyi, a rejtőzködő írta...

El se mentem...