csütörtök, május 24, 2012

Duplagolyós apuka és fia

2x20 perc intenzív duplagolyós erőgyakorlat kupac, hogy feszüljön a póló, majd tépés:
  1. SMR + Bemelegítés

  2. Euklidész - C&P + Húzódzkodás - 20 perc alatt: összesen 55 dupla C&P(@32-@32) és 55 húzódzkodás, 10-10, 9-9, 8-8, 7-7, 6-6, 5-5, 5-5, 5-5 bontásban

  3. Euklidész fia - Renegát evezés + Padlónyomás - 20 perc alatt: összesen 55 renegát (@32-@32) és 55 padlónyomás (@32-@32), 10-10, 9-9, 8-8, 7-7, 6-6, 5-5, 5-5, 5-5 bontásban

  4. Tépésgyakorlás: RTpia 9 db egyben, A4-es méretű magazin

  5. SMR
Egy régi kedves család volt ma soron, legutóbb januárban hívtam meg őket. Kissé féltem a dupla C&P-től, de nem volt okom rá, a bal oldal már majdnem 100%-on van erőügyileg. Ezt az elért idő is mutatja, hiszen 20 perc alatt megvoltam vele és persze a kisfiával is. Ott sem volt gond a padlónyomással.

Tépkedés a végére és lehet melózni!

6 megjegyzés:

Zsolti írta...

Kedves Sanyi,

látom magadhoz tértél, örülök, hogy helyreáll a rend. Edzésedet látva arra kell következtetnem, hogy jobbal sem volt objektív a 12 nyomás max ismétlés a 32-essel. Ez többet ígér. Főleg, hogy a dupla mindig nehezebb. Vagy ennyit számítana a clean? Nekem ez az "újratöltés" kevésbé működik. Ugyanis a clean szerintem a vállat és hátat is fárasztja. Legalábbis én ezt érzem.

Stay Strong,

- Zsolti

Nagy Laci írta...

Sziasztok!

Van időm,úgyhogy írogatok ide is.:-)
A clean rengeteget számít!Ha Zsolti neked mégsem,az azt jelenti,hogy az újratöltés nem működik nálad,azaz nem jó az a clean.Egyébként a vállat egyáltalán nem kéne,hogy fárassza!
Amikor annak idején mondtam Gabinak,hogy ugyanannyit nyomok Clean and press-ben,mint Military press-ben,azt mondta,hogy az elég nagy probléma!:-)

Sanyi, az okoskodó gyerek írta...

Igen, lassan helyreáll a rend, biztos vagyok benne, hogy a @32-es lökéseket nem szerette a bal vállam. Nem is kell nekem mindenfélét gyakorolni, hiszen bent press-t sem végzek és nem is fogok.

Igen, ennyit számít a helyes clean.
De ha már azembergyereke a clean-ben elfárad, akkor persze csak hátráltat a nyomásban. Vagyis alulról építkezünk: nagy súlyú swingek, cleanek, végül jöhet a C&P illetve az MP.
A military press számomra is nehezebb, hiszen ott semmi kezdő töltés nincs, azembergyereke áll merev lábbal és erőlködik.
Amúgy a C&P jobban is szeretem a MP-nél, mert ha már edzés, akkor legyen teljes testes, ezért is domináns gyakorlat az edzéseimben a C&P.

Zsolti írta...

Sziasztok,

bizony gyakorolnom kell a clean-t, a fejlesztése folyamatban van. Nagyon technikás, nehéz gyakorlat ez. Megtérül vele foglalkozni. Szeretem. Ha a feltételei megvalósulnak, hamarosan felveszem magam videóra, azzal biztosan közelebb kerülök a dologhoz. Dan John írt erről egy jó kis cikket. Szemnyitogató.

Sanyi, az optimista pista írta...

Úgy legyen, a Dan John gyerek meg csak írogasson, ha lesz benne kép, akkor majd megnézem (a képet).

Egyébként nekem ma minden feltétel teljesülni fog, mert megnyerem a 3,5 milliárdot!

Nagy Laci írta...

Húú ,az király!
Csak emlékeztetni akarlak,hogy milyen jóban vagyunk!:-))