szombat, május 12, 2012

Fogáserő gyakorlás

Ma vettem 5 kiló 6x180-as szeget 400 Ft/kg-os áron. Egy pillanatra elcsábultam a 7x200-asok iránt is, de egyelőre nem tartom számomra egészséges kihívásnak.

Így este - ebben a kellemes melegben - tartottam egy kis fogáserő gyakorlást:

  • Szeghajlítás: 10x(6x180), egymás utáni hajlítások

  • Kártyatépés: 4 pakli francia ketté, majd konfetti
  • Tépésgyakorlás: DinnyésProsztata 5db

  • Gripper-lejtő: jobb HG300, bal HG250; 10-10, 9-9, ... , 1-1

    A szeghajlítás több mint egy hónapja volt műsoron, ahhoz képest elég jól végigrongáltam a 10 db-ot.

    A kártyatépés során 4 különböző nehézségű paklit téptem:

    1. „vakító fehér” brutális nehézségűt
    2. ProPoker-es etalont, ami közepes nehézségű pakli
    3. „AXE hatás: bikinis csajos”-t, ami ráadásul használt is volt, szóval nagyon kemények a jányok
    4. zárásként egy „ócsó kínait”, ami szinte kettétört a kezemben.

    Még egy kevés tépkedés, majd a könnyebbik HG-párossal véghezvitt Gripper-lejtő zárta a mai erőlködést.

    Tegnap valahogy lett egy vízhólyag a bal tenyeremen, amit a mai tépkedés aztán szépen meg is talált. Valszeg a @40-es dupla clean lehetett a ludas a dologban: a nyakkendős munka nem kérgesíti a tenyeret. Magyarul puhány a Sanyi gyerek.

    Holnap uszoda, remélem nem fagyok bele a medencébe, mert nagyon jön a hideg.
  • Nincsenek megjegyzések: