szerda, november 27, 2013

Goerner-madzag

A Jagából kiebrudalásunk óta kissé visszavettem az iramot. A múlt héten két golyó nélküli mozgolódást tartottam, most hétfőn volt a biztonsági nehéz nap, ma pedig a közepes. Egyelőre nem hoztam fel a pincéből további golyókat: @24, 2x@32, 2x@40 a rendelkezésre álló golyókészlet.
A mai mozgolódás:
  1. Golyós felvezetés: 13 perc - @32 illetve dupla @32

  2. Goerner-madzag + Húzódzkodás: 5 kör (de asszem 6 lett, mert elszámoltam), minden 4 percben kezdtem neki. A munka rész kb. 1,5 perc, a többi idő pihi. A @40-es golyót nyűttem:
    1. bal kar: snatch, press, clean&press, clean&press
      karcsere egy swingben
      jobb kar: snatch, press, clean&press, clean&press
      húzódzkodás: 3x(+@8)

  3. Snatch: (20-20, 20, 20, 10-10)@32, összesen 100 snatch szűk 5 perc alatt

  4. Wrist Roller: 3x(150 cm befelé majd 150 cm kifelé tekerve)x@32
A felvezetés után egy felvétel és nyomással kibővítettem a Goerner-láncszemet. Majd odaballagtam a rúdhoz, nyakamba vettem a szalagra fűzött @8-as golyócskát és húztam 3-at. Eredetileg 5 kör lett volna, de elnéztem, így 6 lett. Végül is nem oszt, nem szoroz. No meg számoljon, aki ért hozzá...
5 perc snatch következett a @32-es golyóval. Épp belefértem az 5 percbe a 100 ismétléssel. Köszönhető ez annak, hogy 3 alkalommal is leraktam és nehezen akaródzott felvenni :-)
A végén tekergettem még a kapanyelet, ha már el nem dobhatom: most sem én nyertem hétvégén a hatos lottót :-(

Tegnap megnéztem az erőemelő klubot is. Hát nemtom, ez már a keményvonalas teremből is a legigénytelenebb. Nekem még mindig megfelel, de szerintem nem fog összejönni 20-25 bérletes, hogy nullszaldós legyen. (Pláne télen, amikor fűteni is kell és szinte állandóan égnek a lámpák)
A tulaj is azt mondja, hogy a december lesz a vízválasztó. Csak pont akkor fog nyílni Szobin egy új terem, elég nyomott árakkal, nagy lesz az elszívó erő. Így mindenképp kivárom a decembert, nem fogok addig visszacuccolni. Marad a panelben golyózás. Végül is csak tavaszig kell kibírni, akkor már lehet a kertben tolni.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: