szerda, november 13, 2013

SK59 - Goerner-lánc

Ma könnyű nap. És az utolsó előtti edzésem a Jaga Fitnessben. Senki nem tud semmit: miként és hogyan lesz tovább, mikor nyílik az erőemelő klub, milyen lesz a berendezése, a nyitva tartása, stb. Általános felháborodás kíséri egyébként a tulaj döntését. Mellesleg ez egy nagyon hatékony módszer az évek óta hűséges tagság felbomlasztására. Az edzésem ideje alatt az éppen ott lévők folyamatosan szidták a tulajt :-). Én meg csak lihegtem, mert edzés közben nem pofázunk! Csak előtte meg utána.

Mindenesetre a hétvégén elhozom a golyóimat (még a nagy átalakításban elgurulnának), egyelőre a pincébe, néhányat fel a lakásba, ha edzeni támadna kedvem. Lehet, tartok egy hét pihit, aztán meg elvileg nyit a klub. Elvileg. Megnézem és ha tetszik, visszacuccolok. ha nem, akkor marad a lakásban edzés. Végül is, én aztán edzésügyileg nem függök egyetlen edzőteremtől sem: a motivációm óriási, nem azért edzettem pár hónapot teremben, mert már nem tudtam felpörgetni magam.
De hiányozni fog a társaság (még a kisebbség is), mert soha többet nem leszünk így együtt. :-(

A ma reggeli mozgolódásom:
  1. Golyós felvezetés: 15 perc - @32 illetve dupla @32

  2. Goerner-lánc + Húzódzkodás: 2x@32, 2x@36, 2x@40, 2x@44, 2x@40, 2x@36, 2x@32, minden láncszem után 2 húzódzkodás (összesen 14 láncszem és 28 húzódzkodás)
  3. Egy láncszem
      jobb kar: snatch, press, clean&press
      karcsere egy swingben
      bal kar: snatch, press, clean&press

  4. Snatch: (20-20-20-20-20-20-20-(kb fél perc törölközés, magnézia)-20-20-20)@24, összesen 200 snatch szűk 8 perc alatt

  5. Wrist Roller: 3x(150 cm befelé majd 150 cm kifelé tekerve)x@32
A felvezetés után @32-es golyókkal kezdtem, hiszen már a felvezetésben is azt használtam.
Mindegyik láncszemnél törekedtem a szép kivitelezésre. Egy láncszem a húzódzkodással együtt kb. 1 perc munka és minden láncszem után 1 percet pihentem. A @44-es láncszemnél már egy-egy push press is befigyelt :-). A húzódzkodások során variáltam a fogásokat. Nem siettem, de a végére igenyösen lefőttem.
Na, ezt még fokoztam egy 8 perces golyólóbálással. Ha nem törölközöm közben, akkor 7 és fél perc alatt meglettem volna, de már annyira folyt rólam a lé, hogy meg kellett álljak.

A végén tekergettem még a kapanyelet (még mindig Popeye lebeg a szemem előtt) és lehetett zuhanyozni.

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: