péntek, november 01, 2013

SK54 - nehéz (C) nap

Délelőtti edzés, szerencsére a terem ma is nyitva van. A nehéz nap következett, de most szakítottam a szokásos létrákkal, helyette megnéztem a Sig Klein kihívást két @36-tal.
Az eredetiben a Sig Klein gyerek két 75 fontos (kb. 34 kg) kézisúlyzót ír elő, amivel 12 földről felvételt és fej fölé nyomást kell elvégezni.
Mike Mahler kettlebellre szabott változatában két 70 fontos (két @32-es) golyóval 14 ismétlést ajánl.

Régebben én már többször elvégeztem ezt a kihívást. Ebből kettőt videóra is felvettem.
Az elsőnél még le-le raktam, de csak azért, mert elfáradtam. Azaz már itt is többnyire egy dupla swing volt az alsó pozícióban. Ekkor 1:44 kellett hozzá.
A másodiknál már le sem raktam, egy szuszra letoltam az egészet: végig dupla swing, sőt, a felvétel után meg sem álltam a tartó pozícióban, hanem azzal a lendülettel már fel is toltam. (Végül is clean and press.) Elég ronda lett, de szinte 1 perc alatt letudtam :-)

Kaptam is megjegyzést amelyben felvetik, hogy a földről indított verzió talán picit nehezebb, mint egy dupla swinges. Igaz. Ezért is határoztam el, hogy ideje normálisan is elvégezni ezt a dolgot. Csak nehezebb golyókkal :-). Az átfogó célom nyár eleje óta, hogy a két @40-es golyóval 5 percen belül legyen meg a 12 ismétlés.

Ma a két @36-os golyót kaptam elő erre a célra próbaképpen, és 3:30 alatt le is tudtam a 12 ismétlést. Azaz átlagosan minden 17,5 mp-ben volt egy földről indított ismétlés. Nem videóztam, de a közeljövőben fel fogom venni. Nem is rohantam vele, úgy voltam, hogy 4 perc alatt legyen meg. Akár még +2 is befért volna, de maradtam a 12 ismétlésnél.

Tehát a mai edzéske:
  1. Golyós felvezetés: 15 perc - @32 illetve dupla @32

  2. Sig Klein Challenge - Dupla C&P: 12x(@36-@36), 3:30 alatt, minden ismétlés a földről indítva
  3. Dupla MP: 3x5x(@36-@36)
  4. Szumó elemelés rúddal: 5x120kg, 5x160kg, 5x190kg, 5x210kg, 10x180kg

  5. Snatch egy kézcserével: (50-50)@24, golyóletétel nincs
A felmérés után még toltam 3x5 dupla MP-t, majd következett az elemelés. Egy könnyed lihegtetéssel zártam, ami egyben egy kis hosszútávú fogáserősítés is: snatch egy kézcserével.

Turmix helyett ma bográcsban főtt babgulyás volt, marhahússal megspékelve. Igyanak a testépítők turmixot!

4 megjegyzés:

Bajzáth Attila írta...

Gratulálok!

Bajzáth

Nagy Laci írta...

Nagy vagy!!!

Sanyi, a remete írta...

Hali!

Köszik, de nem olyan nagy eredmény ez globális szinten. Persze, azért jó érzés tudni, hogy a Sanyi gyerek 1 méteres sugarú környezetében biztosan a Sanyi gyerek a legerősebb! :-)
Már persze, ha nem megyek közel senkihez sem...

Bajzáth Attila írta...

Van az kettő méter is. :)