péntek, november 08, 2013

SK57 - Közepes

Délelőtti mocorgás:
  1. Golyós felvezetés: 15 perc - @32 illetve dupla @32

  2. Állva nyomás + Húzódzkodás: 5x65kg, 5x67,5kg, 5x70kg, 5x72,5kg, 5x75kg, minden sorozat után 5 húzódzkodás a fogást variálva
  3. Invertált evezés + Tolódzkodás: 3x(10-10), nyugis tempó

  4. Összetett dupla golyós ballisztika: 5 kör 10 percben, @32-@32
      10 dupla clean, a percből maradék idő pihi
      10 dupla swing, a percből maradék idő pihi

  5. Wrist Roller: 3x(150 cm befelé majd 150 cm kifelé tekerve)x@32
Ennyi. A mai edzés újdonsága, hogy egyrészt kihagytam az elemelést és a duplagolyós C&P létrákat (az elemelést most nem célszerű gyakorolnom, a C&P pedig erősen stagnált, változtatni kellett), helyette behoztam az állva nyomást rúddal és mögé tettem a húzódzkodást.
Már nagyon régen húzódzkodtam, hiszen még a nyáron a vastag csövön való gyakorlatozás a bal könyök szalagjait nagyon megterhelte. A fájdalom már a múlté, így óvatosan el mertem kezdeni, persze normális rúdon.
Egy 3 körös saját testsúlyos rutin követte, majd hengyókáltam kicsit a két @32-es golyót, hogy elszívjam a teremből a zokszigént.

A Wrist Roller-es gyakorlat megtetszett két színes egyéniségnek. Na majd Ők! Az egyikük kb. 10 cm-t tekert rajta, a másikuk meg egyre jobban előrehajolva feltekerte félig, miközben golyó végig a földön maradt :-))). Nagyot nőttem a szemükben, már volt értelme az eddig edzegetésnek :-)

Hétvégén uszoda.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

"...miközben a golyó végig a földön maradt"
Eléggé vizuális alkat vagyok és ezen most nagyon jót mosolyogtam
:))

Sanyi, a megfigyelő gyerek írta...

Hali!

Mindezt nyögve adta elő, azaz közben erőlködött is. Így hajtotta végre és ezt komolyan is gondolta, nem viccelt.

El lehet képzelni, hogy a fekvenyomás-bicepsz párost (amit nap, mint nap edzenek) milyen szakszerűséggel hajthatják végre. Pl. Az egyik fekvenyom, a másik (a segítő) felülről döntött törzsű evezést végez, stb.