szombat, augusztus 22, 2015

@32-es napocska

Gyors déli edzés. Egész edzésen a @32-es golyóval melóztam: igen intenzívre sikeredett, végig igenyösen kapkodtam a levegőt:
  • @32-es meló: 10 kör, minden 3 perc elején kezdtem neki:
    • 5 c&p, 5 snatch
    • kézcsere egy swinggel
    • 5 c&p, 5 snatch
    • 5 húzódzkodás, 3-féle fogást variáltam
    Összesen 50-50 felvétel és nyomás, 50-50 szakítás és 50 húzonc szűk 30 perc alatt
  • Egykezes swing @32: 5x(10-10), kis pihikkel
  • Lábemelés függeszkedve fej fölé: 5x5
Ennyike. A @32-es meló rendesen leszívott. A tornateremben golyóztam, csak húzódzkodni mentem át az edzőterembe. Így tisztán 60-70 másodperc maradt pihenni a 3 percekből (meg amíg átsétáltam húzódzkodni). Elég fogós volt most számomra ez a 10 kör!
Két kiegészítő gyakorlatot raktam még a végére és kész is lettem máról. Szaunára már nem is maradt időm, sietnem kellett haza.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: