csütörtök, augusztus 20, 2015

Ünnepi létrák

Késő délelőtti edzéske. Nem sokan voltak, de elég meleg és párás volt a levegő, a légkondik nem mentek, úgyhogy rendesen lefőttem:
  • C&P@40 létra + Húzódzkodás(+20kg) létra: 5-5-5, összesen 45-45 felvétel nyomással és 45 húzonc, kényelmes tempóval
  • Swing@40: 10x(minden 30mp-ben 10 ismétlés, a maradék idő pihi), robbanékony végrehajtás
  • Szegtörés: 7x200, 7x200, 7x200
  • Lábemelés függeszkedve fej fölé +  Állóvádli 80kg: 5x(5 + 15), pihi nincs
Ennyike. A húzódzkodás során már a bemelegítésnél úgy éreztem, mintha még legalább 10 kg rám lenne kötve, így @24 helyett maradtam a 20kg-os tárcsánál. Így szépen végig tudtam vinni a három 5-ös létrát. Lóbáltam még a @40-es golyót, eltörtem három szeget, majd jött a lábemelés-vádli páros. Sikerültek az 5 ismétlések a fej fölé emelésekből, köszönhető ez annak, hogy szuperszettbe raktam a vádlival, így több ideje maradt a résztvevő izmoknak pihenni.
Szauna nem volt, mert siettem egy rokonsági összeröffenésre.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: