szerda, augusztus 26, 2015

@40-es óriáslétra

Esti edzés. Egész nap meló volt, kivételesen este értem rá. Ekkor TRX van a tornateremben, úgyhogy kihoztam három golyót az edzőterembe, ott melóztam:
  • C&P + Húzódzkodás: (5-5)@24 + 5, (5-5)@24 + 5x10kg, (5-5)@32 + 5x15kg, (5-5)@32 + 5x20kg
  • C&P@40 létra + Húzódzkodás létra: 10-es létra, összesen 55-55 felvétel és nyomás és 55 húzódzkodás, a húzoncoknál az 1-2-3-4. fokoknál @24, a 5-6. fokoknál 20kg, a 7-8. foknál 15kg, a 9-10. foknál pedig 10kg volt a derekamra kötve
    • Snatch@24: 4x(25-25), minden 150 mp-ben kezdtem, a maradék idő pihi; összesen 200 szűk 10 perc alatt
    • Állóvádli 80 kg + Lábemelés fejhez függeszkedve: 3x(15 + 5)
    • Szauna: 2 kör
    Ennyike. A felvezetés után egy 10 fokos létrát építettem fel C&P-ből és húzódzkodásból. Az elmúlt egy hónapban kezdtem először 8-cal, majd 9-cel, ma pedig felértem a csúcsra. A húzódzkodáshoz használt plusz súlyt fokozatosan csökkentettem a létrán felfelé lépkedve a kezdeti @24-ről az utolsó két létrafoknál használt 10 kg-ig.
    Magasabbra már nem látom értelmét építeni, mert nagyon állóképességi munkába csap át a dolog. Ennyi nekem elég. Inkább a szükséges időt lehet csökkenteni, illetve a húzódzkodásnál használt súlyt lehet növelni.
    Egy kis szakítással folytattam, ahol nagyon óvatosan melóztam, mert mindkét tenyerem tiszta dimb-domb: nem akartam felszántani valamelyik kis dombot. Meg amúgy bőven elégnek is éreztem ma a kis @24-es golyót a létrák után.
    Vádli-lábemelés páros volt az ucsó gyakorlat, aztán két kényelmes-pihenős szauna. Itt végre szépen rendbe is raktam a tenyerem.

    Holnap csütörtök.

    Nincsenek megjegyzések: