szombat, augusztus 08, 2015

Könnyű nap

Ma egy gyors és rövid edzés gyakorló súlyokkal, de igencsak intenzíven:
  • @32-es meló: 10x(jobb oldal 5 C&P + 5 snatch, kézcsere után bal oldal 5 C&P + 5 snatch, aztán 5 húzonc), minden 3 perc elején kezdtem neki, a maradék kb. 70-90 mp pihenő, összesen 50-50 felvétel és nyomás, 50-50 szakítás és 50 húzonc (háromféle fogást variáltam a húzoncoknál)
  • Lábtoló gép + Lábtológépes vádli: 6 sorozat 15-20 ismétlésekkel, szinte folyamatos végrehajtás
  • Combhajlító gép: 6 sorozatban változó terheléssel
  • Nyújtott lábemelés függeszkedve: 5x(7-8)
Ennyike. A 30 perces gyakorlatsorban jól meglihegősödtem, különösen az utolsó 2 sorozat volt fogós, a környékről is elszívtam a levegőt. Egy kis lábgépezés következett: itt szinte sosem tartok pihenőt a sorozatok között, aránylag kis súlyokkal dolgozom és megfontolt ismétlésekkel.
Edzés végén lábemelés függeszkedve. Egyre jobban megy, már néhányszor fej fölé is sikerült felelnem a lábamat.
Egy kör szaunával zártam.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: