kedd, január 05, 2016

Keddi közepes

Ma gyalog mentem és jöttem, úgyhogy plusz fél óra volt az edzés :-)
  • C&P@36 + Húzódzkodás(+5kg): minden 2 percben kezdtem neki az egyiknek, majd a másiknak, összesen 25-25 felvétel és nyomás és 25 húzonc 19 perc alatt
  • Rolling Thunder: (10-10) folyamatosan, (10-10) váltogatva a kart, majd tartás ameddig megy
  • Evezés FG-s rúddal: 3x10x80kg, fogós volt az RT után
  • Ferde pados nyomás keretben: 5x10, kicsi súly, lassú végrehajtás, talán fél perc pihi sem volt köztük
  • Swing@36: 10x(minden fél percben 10 ismétlés, a többi idő pihi), 100 swing öt perc alatt
  • Hengerezés: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. Szépen lepörgettem a gyakorlatokat, maga az edzés rész szűk 50 perc alatt megvolt, aztán kicsit hengereztem, majd egy kör szauna és lehetett hazasétálni.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: