szerda, január 20, 2016

Szerdai gyakorlós

A holnapi edzést toltam ma le, mert nem fogok ráérni:
  • Pincérnyomás@32 + Köteles húzódzkodás@6: 5 ismétlések, minden 2 percben kezdtem neki felváltva a sorozatoknak (a maradék idők pihik), összesen 25-25 nyomás és 25 húzonc 19 perc alatt
  • Evezés FG-s rúddal + Nyomás ferde padon kézisúlyzókkal: 5x(10 + 10), szinte pihik nélkül
  • Állóvádli + FG-s farmer (32kg-32kg): 3x(20 + kis kör), naggyon kemény volt a farmer!
  • Snatch@24: 50-50, 40-40, 30-30, 30-30, 6-6-4-4 percenként kezdtem neki, 300 ismétlés 20 perc, pihikkel
  • Hengerezés: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. Ma végig a fogáserősségre volt kihegyezve a meló: húzódzkodás Killer Rope-n, evezés és farmer Fat Gripz-et használva. Mellette egy is nyomkodás és vádli.
A farmer nagyon feszítős lett, hiszen ekkor már két fogásos gyakorlaton voltam túl. Előbb a két 36 kg-osra tettem rá, de pár méter után már estek ki a kezemből, így visszavettem az arcomból és a két 32 kg-os kézisúlyzóra raktam őket. Olyan 30 métert sétáltam velük, de olyan érzéssel, mintha legalább 100-100kg lett volna a kezemben: annyira kellett szorítani. Úgyhogy szinte beláthatatlan messzeségbe került a két 40 kg-ossal a terem végéig no meg vissza. Szép cél!
Nyilván, ha előtte nincsenek más, szintén a fogást igénylő gyakorlatok, akkor tuti nagyobb súlyokkal, messzebb megyek, de így jó szenvedni...

Egy hosszabb szakítással lazítottam :-). Az első 50-50 komoly kihívás lett fogásügyileg (a farmer szépen nullázta, ami fogáserőm még megvolt), de aztán már feléledtek az alkarjaim. Nem is rohantam, komótos pihiket tartottam a sorozatok között. Összesen 300 ismétlést toltam fel szűk 19 perc alatt.
Hengerezéssel és egy kör szaunával zártam. Jó kis edzés volt!

Holnap csütörtök.

Nincsenek megjegyzések: