kedd, január 26, 2016

Keddi létrák

A mai mozgolódás:
  • C&P@40 + Húzódzkodás(+20kg) létra: 2x(5-5 fokos létra), összesen 30-30 C&P és 30 húzonc
  • Állóvádli + FG-s farmer: 4x(20 ismétlés + 40 méter), a farmerben a 34 kg-os pártól fellépkedtem a 40 kg(!)-os párig
  • Swing@48: 5x(20 ismétlés minden perc elején, a maradék idő pihi), 100 ismétlés szűk 5 perc alatt
Ennyike. Nagyon gyors edzés, mert sietnem kellett. Mivel az FG-s kézisúlyzós evező gyakorlatot kihagytam, így a farmerben kárpótoltam magam fogásügyileg. A 38 kg-os párral még simán lesétáltam a 40 métert, a 40 kg-os párnál a céltól 10 méterre a bal kezemből kiesett a súlyzó. Hiába na, gyenge vagyok, mint az oláh ecet.
Egy gyors swing a @48-as golyóval a végére és már kész is. A hengerezés és a szauna is kimaradt.

Holnap szerda.

Nincsenek megjegyzések: