péntek, január 15, 2016

Pénteki létrák

Reggel elhoztam a golyókat a festőtől. A csiszolás, glettelés, csiszolás, festés munkafolyamatai után kész lettek, egy alapozóval vannak lefestve. Elég matt színük lett, de végül is mindegy. Egyébként aztán arra gondoltam, hogy erre az alapozóra bármit rá lehet festeni, akár egy mintát, alakzatot, csíkokat, stb. Azaz ki lehet díszíteni:


Úgyhogy a bemelegítés és a lihegtetős rész már az edzés elején megvolt :-). Azért a teremben is mozogtam valamit:
  • C&P@36 + Húzódzkodás(+20kg) létra: C&P 10-es létra, a húzonc két 5-ös létra, összesen 55-55 C&P és 30 húzonc
  • Egykezes evezés kézisúlyzóval (fat gripz): (5-5)x(30kg, 32kg, 34kg, 36kg, 38kg, 40kg, 40kg, 40kg) folyamatosan, szinte pihi nélkül, majd a végén vastagítás nélkül (20-20)x40kg
  • Wrist Roller@40: 2x(kifelé-befelé)
  • Függeszkedés kötélen: 3x(minden perec elején 30 mp lógás, a maradék idő pihi
  • Hengerezés: 10 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. A létrák felvétel és nyomás részében végigtoltam a célként kitűzött 10 fokos létrát a @36-os golyóval, a húzoncoknál  két 5-ös létrát 20 kg-mal. Ez bő 40 percbe került (a végén jól rápihentem a 10-10 C&P-re és az 5 húzoncra, ekkor jártam 32 percnél).
Ennek örülök, hiszen ősszel még a @24-es golyó nyomása is komoly kihívás volt a jobb karral és a húzódzkodás se ment a jobb oldal miatt. Most meg már 10-es létra a @36-os golyóval és vele párhuzamosan két 5-ös létra a 20 kg-os tárcsával. Lassan ismét létrázhatok a @40-es golyóval.
A fő rész után még megcsináltam a kötelező vastag fogós evezést és végre a Wrist Roller-t a frissen festett @40-es golyóval, majd kicsit lógtam, hengereztem, szaunáztam.
Amúgy jó látni, hogy ahogy behoztam a golyókat, két sporttárs máris használta őket. Nemcsak nekem hiányoztak :-)

Holnap szombat.

2 megjegyzés:

Bajzáth Attila írta...

Ma sikerült eltörnöm az első szegemet. Óriási meló volt. :)
http://2.bp.blogspot.com/-OeihMn6-XqQ/Vpow9EFJhHI/AAAAAAAADXM/ml-PAq8H0go/s1600/IMG_20160116_121035.jpg

Névtelen írta...

:-)