csütörtök, január 07, 2016

Létrák és snatch

A mai mozgolódás. Hogy a mai nap se legyen unalmas, az edzőterem előtt az útról lekanyarodva egy lejtős bejárón hatalmasat estem kerékpárral. Esett a hó, latyakos volt az út, így a bejáró is. Csak éppen alatta sík jég volt, amit nem tudtam, hiszen tegnap nem voltam edzeni, azelőtt meg gyalog mentem. Na, frankó sebességgel rákanyarodtam a bejáróra és a kerékpár azonnal ki jobbra alólam, én meg bele a latyakba. Jó volt, azonnal felébredtem :-). Szerencsére nagy felületen értem a betonhoz, így az ütés nagysága simán eloszlott és a betonnak semmi baja nem lett. Még csak az kellett volna, hogy nekiálljak betonozni holnap...
A mai menü:
  • C&P@36 + Húzódzkodás(+20kg) létra: 2x(2-4-6-8), a húzoncok fele mennyiséggel voltak 40-40 C&P és 20 húzonc
  • Egykezes evezés kézisúlyzóval (fat gripz): (5-5)x(30kg, 32kg, 34kg, 36kg, 38kg, 40kg, 40kg, 40kg) folyamatosan, szinte pihi nélkül
  • Snatch@36: 10x(minden perc elején 15 ismétlés, a maradék idő pihi), összesen 150 szakítás 10 perc alatt
  • Függeszkedés kötélen súllyal: (30mp)x30kg, 3x(20mp)x40kg
  • Szegtörés: 2x(6x180), 3x(7x200), egymás utáni törések
  • Hengerezés: 15 perc
  • Szauna: 1 hosszú kör
Ennyike. A létrák felvétel és nyomás részében ismét páros fokokkal lépkedtem fel 8 ismétlésig, a húzoncnál viszont feltettem 20 kg-ra a terhelést és a C&P fokainak felével húztam. Frankó volt!
Evezés követte Fat Gripz-es kézisúlyzóval, majd szakítás. Ebben ma igenyösen meglihegősödtem. Fogáserővel fejeztem be.
A szegtörés során egy srác kipróbálta először a 7x200-as szeget, de mozdítani nem tudta (pedig combnál próbálta), majd odaadtam neki egy 6x180-ast. Na, azt 1/3-ig össze tudta hajtani, majd (miután teljesen összehajtottam neki) megpróbálta eltörni. Iszonyat melót levágott vele, nem túlzok, de vagy 5 percig küzdött. Nem sikerült neki, de annyira elfáradt benne, hogy utána percekig ült egy széken. Az alkarjait, de magát e karjait sem érezte, sőt az egész felsőtestét kikészítette vele. Levegője se nagyon volt, pedig nem gyenge amúgy, de ez a meló borzalmas szokatlan volt neki. Őszintén meglepődtem, nem gondoltam volna hogy ennyire nehéz szeget hajlítani/törni.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: