szombat, március 04, 2017

C&P @40 és Felhúzás

A hétvégi edzések nagyon nem szoktak összejönni: ugye délelőtt meló, aztán ebéd és a délután pedig a semmittevésé. Mert ilyen is kell a heti hajtás után. Sikerült ezzel úgy elhúznom az időt, hogy fél öt jócskán elmúlt, amikor kiértem a terembe. Az meg ugye hatkor zár. Így a szokásos protokollt felrúgtam és egy intenzív edzést toltam:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • C&P@40 + Húzódzkodás(+10kg): (5-5-5) létra, 45-45 felvétel és nyomás és 45 húzonc 30 perc alatt
  • Felhúzás: 10x180kg, 10x190kg, 10x200kg, na ez se mostanában volt
  • Swingek@40: 5x20, egy kis levezetés a felhúzások után
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. Asszem nem kell altatni. A könnyű erőből nagyon kilóg egy ilyen mennyiségi és nagy súlyos edzés, de azért hébe-hóba, néhanapján belefér. Igazság szerint, nem is tudnám már olyan sűrűn végezni, mint 5-6 éve. Akkoriban elég állat módon toltam, visszanézve a blogban. Nagyon nem is hiányzik, a könnyű erő kényelmesebb...
Természetesen szaunára nem maradt idő, így is 18:10-kor jöttem el.

Holnap vasárnap. Lehet hogy pihinap lesz :-)

Nincsenek megjegyzések: