csütörtök, március 30, 2017

Új barátok

A nyáron sikerült eladnom a felújított Elite @24-es golyópáromat, azóta a termi golyókkal nyomultam, ha @24-esre volt szükségem. Ma ismét teljes lett a golyókészletem: megérkezett a Full Force Base Line fajtájú vadonatúj 24 kg-os golyópárom. Jóárasítva sikerült hozzájuk jutnom, szállítással együtt 42400 Ft volt. A fotót már a rögtönzött edzés után lőttem, kissé magnéziásak lettek:


Ennek örömére a pihenőhetet megtörve tartottam itthon egy @24-es üdvözlő edzést:
  • GridX + bemelegítés: 15 perc
  • Pincérnyomás + Kétkezes swing: 5x(10-10 + 20)
  • Dupla Clean&Press: 5x10
  • Húzódzkodás + Egylábas vádli @24-es golyóval a kézben: 5x(10 + 20-20)
  • Gripper + Lábemelés függeszkedve fejhez: 5x(10-10 + 10)
  • GridX + nyújtások: 15 perc
Ennyike. A két GridX-es melót nem számolva szinte pont 60 perc kellett neki. Érdekes volt sok év után a panelben edzeni. Azért ebből nem csinálok egyelőre rendszert, jövő héten ismét veszek bérletet. Bár, ha lenne itthon egy szauna, akkor lehet visszapakolnám a golyókat és itthon edzenék.
Amúgy elfáradtam, bizony két @24-es golyó és egy húzódzkodó is bőven elég a Sanyi gyerek leizzasztásához.

Holnap péntek.

Nincsenek megjegyzések: