szombat, január 13, 2018

Vegyes bazár szaunával

Késő délutáni golyós edzés. Könnyű nap :-)
  • Bemelegítés + Felvezető sorozatok: 15 perc
  • Létrakupac: Duplagolyós Clean + MP + Húzódzkodás: 3x(3, 6, 9)x(@24-@28), összesen 54 felvétel, 54 nyomás és 54 húzonc (létránként más fogással)
  • Összetett gyakorlatsor(@36-@36): 3 kör, a körök között 1-2 perc pihi
    • 10 renegát evezés
    • 10 lassú és mély fekvőtámasz a golyók fülén
    • 40 lépcsőfokos panel-farmer (kétszer fel-le)
    • 10 Lábemelés függeszkedve fej fölé
  • Swing@40: 10x10
  • GridX + Nyújtások: 15 perc
  • Szauna: 15 perc kristályszauna, tóban úszás, melegvizes ücsörgés, forró zuhany, félórás vízágyas pihi
Ennyike. Frankó kis edzés. A duplagolyós felvétel és nyomásnál a hármas és hatos fokot ugyanolyan golyóállásnál végeztem, a kilences foknál pedig cseréltem a két golyót. Így egy létrán belül egyforma terhelés érte mindkét oldalt, hiszen a két golyó nem volt egyforma (@24, @28). A húzódzkodás során létránként más fogással húztam: volt rendes fogású, párhuzamos fogású és köteles széles fogással.
Egy összetett gyakorlatsorral folytattam, egy ilyen kör bő 4 percig tart. (Van benne egy kis séta is, mert a húzódzkodó a terem túlsó sarkában van a golyós és panel-farmeres munkahelyhez képest.)
A végén egy dinamikus, 1:1 munka:pihenő arányú lendítéskupac.
No meg az elmaradhatatlan szauna. Természetesen edzés után bőven elég egy kör. A vizes program után el is szundítottam a vízágyas teremben. (Mostanság itt szoktam/szoktunk pihenni.) Itt 20-25 vízágy van és majdnem sötét illetve sejtelmes fények világítanak. Minden ágyhoz tartozik egy fejhallgató, amiben 6 zenecsatorna szól: osztrák népzene, kereskedelmi rádiók, komolyzene és meditációs zene. Én ez utóbbit szeretem, tök jól el lehet lazulni közben. Természetesen a hangerőt is lehet állítani.

Holnap vasárnap.

Nincsenek megjegyzések: